1-700-702-224

טיפים לבחירת חברה לניהול ואחזקת מבנים

בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר דיירים להעביר את ניהול ואחזקת הבניין לידיהן של חברת אחזקה או חברת ניהול נכסים מקצועיות ולכן רשמנו עבורכם טיפים לבחירת חברת ניהול מבנים לניהול ואחזקת מבנים. מדובר בחברות בעלות ניסיון עשיר התופסות את מקומו של ועד הבית מבחינות רבות, ודואגות להתנהלות שוטפת ותקינה תוך דגש על רווחת הדיירים. ואולם, לפני שבוחרים חברת ניהול מתוך מגוון החברות הפועלות כיום, יש לבצע מספר בדיקות ולתת את הדעת על כמה נושאים חשובים.

לפניכם מספר טיפים לבחירת חברה לניהול ואחזקת מבנים שיסייעו לכם לבחור חברה מקצועית, אמינה ורצינית המתאימה לצרכיכם:

מאחר שקיים היצע נרחב של חברות אחזקת מבנים כדאי להתחיל בסקר שוק, על מנת להתרשם מהשירותים והעלויות, ומתוך כך להתחיל לסנן ספקי שירות מתאימים. את הפרטים ניתן לקבל באמצעות אתרי האינטרנט של החברות, וכן בשיחה טלפונית עם נציגיהן. במהלך השיחה עם נציג החברה כדאי לבקש כמה מספרי טלפון של לקוחות קיימים ומהעבר, ולפנות אליהם על מנת לשמוע את חוות דעתם על איכות השירות. בנוסף לכך, אפשר בהחלט להתייעץ עם מכרים מהאזור שחיים בבניין משותף כדי לקבל המלצות על חברות אמינות ורציניות.

יש להעדיף חברה המסוגלת לספק פירוט מדויק של השירותים ועבודות התחזוקה, מאחר שאי בהירות עלולה להוביל להוצאות בלתי צפויות ולעוגמת נפש. מעבר לכך, בחרו רק בחברות המספקות ביטוחים מתאימים לעובדיהן, מאחר שפגיעה של עובד בלתי מבוטח עלולה לעלות לכם בממון נכבד ובמאבקים משפטיים.

מוטב שלא לבחור בחברה שעובדת ללא חוזה ברור ומסודר, ועדיף שלאורך עריכת ההסכם ובמעמד החתימה תהיו מיוצגים על ידי עורך דין. במידה שהחברה נוטה להותיר תחומים מסוימים מעורפלים או נתונים להסכמות שבעל פה, עדיף להמשיך לחברה אחרת או לנסות לעגן את הדברים בחוזה. בכל מקרה, מומלץ לבחור בחברה המסכימה לתקופת ניסיון בה יוכלו בעלי הדירות להתרשם מאיכות שירותיה.

העדיפו חברת ניהול המסוגלת לטפל באופן מקצועי ומוסמך בכל מערכות הבניין, מבלי להזדקק לשירותיהם של בעלי מקצוע אחרים המקפיצים את העלויות: ניקיון ותחזוקה, שירות למעליות (אם קיימת מעלית בבניין), ניהול נכסים ו-ועדי בתים, ביצוע עבודות איטום וכן ביצוע עבודות גננות וגיזום וכריתת עצים במידת הצורך. כמו כן, כדי לבחור בחברה המוכנה לקחת אחריות על ביצועם של דוחות תקינות תקופתיים למערכות הבניין, וזאת כמרכיב אינטגראלי משירותי התחזוקה שלה.

שירות איכותי וזמין

מלבד האמור לעיל, יש לזכור כי חברת ניהול ואחזקה תשמש במידה רבה כוועד הבית, ומתוך כך תהיה בקשר רציף עם הדיירים. על כן, קיימת חשיבות מרובה לחברה המעסיקה עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה, העושים את מלאכתם באדיבות וסובלנות. דוגמא נאה לכך היא חברת אביב ניהול המסוגלת לספק שירות מקיף, יעיל וזמין לשביעות רצונם של הדיירים.

קראו עוד:

ניהול מבנים מסחריים

חשבונות מים גבוהים

טיפים לבחירת חברה לניהול ואחזקת מבנים
תוכן עניינים

נגישות